Remek kilátás
A magas üléspozíció, az első ajtók háromszögablakai és az ajtókra szerelt külső visszapillantó tükrök minimalizálják a holttereket, és azt a célt szolgálják, hogy a vezető jobban belássa az autó előtti és melletti területeket.
Hátsó radarrendszer (SRVD)
Az SRVD (Subaru hátsó járműészlelő rendszer) radarok használatával figyelmezteti a vezetőt, ha sávváltáskor egy másik jármű van a holttérben, és akkor is jelez, ha tolatás közben keresztirányból egy másik jármű közeledik.
Adaptív távolsági fényszóró (ADB)
A biztonságosabb éjszakai vezetés érdekében a különálló LED egységek összehangolt vezérlésével a rendszer úgy világítja meg a sötét területeket a távolsági fényszóróval, hogy az elöl lévő és a szemből érkező járműveket az ne zavarja.
Hátrameneti automatikus fékezés (RAB)
Tolatáskor az RAB rendszer radarérzékelőkkel figyeli az Outback mögötti területet, és ütközésveszély esetén előbb figyelmezteti a vezetőt, szükség esetén pedig a motorvezérlés korlátozásával vagy a fékek működtetésével be is avatkozik.
Kanyarkövető fényszóró (SRH)
A LED fényszóró fénycsóvájának iránya a kormány elmozdításával változik, ezzel növelve a belátható területet és a biztonságot pl. kanyargós országúton közlekedve.
SRS légzsákok
Egy ütközés során az utasok testi épségét a széria biztonsági berendezések egész arzenálja óvja, amibe beletartozik a két frontlégzsák, a két oldal- és függönylégzsák, a vezetőoldali térdlégzsák, valamint az első utasülésbe épített üléspárna légzsák is.
Kiváló manőverezhetőség
A szimmetrikus összkerékhajtásnak, az alacsony tömegközéppontnak, a fejlett felfüggesztésnek és a merev szerkezetnek köszönhetően a vészhelyzetek elkerülése érdekében tett hirtelen manőverek is biztonságosan végrehajthatók az Outbackben.
Automatikus járműmegtartó rendszer (AVH)
Az AVH helyben tartja a járművet, ha pl. piros lámpánál megáll, és leveszi a lábát a fékpedálról. Ha rálép a gázpedálra, az automatikus fékezés kiold, és máris folytathatja az útját.
Járműdinamikai vezérlőrendszer (VDC)
A járműdinamikai vezérlőrendszer érzékelők sokaságával figyeli és elemzi, hogy az autó a vezető által kijelölt íven halad-e. Ha a kerekek megcsúsznak, vagy a nagy sebesség miatt az autó sodródni kezd, a rendszer úgy módosítja az AWD rendszer nyomatékelosztását, a motor teljesítményét, valamint az egyes kerekekre jutó fékerőt, hogy a jármű a kijelölt íven maradjon.
Aktív nyomatékvezérlés
Kanyarodás közben az aktív nyomatékvezérlő rendszer lefékezi a belső íven haladó kerekeket, amelyekre kevesebb forgatónyomatékot továbbít; ezzel egy időben több nyomatékot küld a külső kerekekre, ezért az autó határozottabban és precízebben kanyarodik.
Az utaskabin védelme
Ha az Ön biztonsága a tét, a Subaru nem elégszik meg a hagyományos megoldásokkal. Frontális ütközés esetén a SUBARU BOXER erőforrás és a sebességváltó az utasok maximális védelme érdekében leválik és eltávolodik az utascellától.
Automatikusan lehajló visszapillantó tükör
Ha hátramenetbe teszi a sebességváltót, az utasoldali visszapillantó tükör automatikusan lehajlik, hogy a biztonságosabb tolatás érdekében Ön jobban lássa az Outback oldalánál lévő akadályokat.
Gyűrű alakú karosszéria-megerősítések
A gyűrű alakú merevítő vázak hatékonyan erősítik az utascella tetejét, ajtóit, a tetőoszlopokat és a padlót. Ez a kialakítás hatásosan vezeti és nyeli el egy esetleges becsapódás energiáját, megvédve az utasokat a sérülésektől. A szerkezet növeli a karosszéria torziós merevségét, ugyanakkor megőrzi annak csekély tömegét.