Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a subaruemilfrey.hu honlap működésének biztosítása, látogatóinak magasabb szintű kiszolgálása, látogatottsági statisztikák készítése, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében cookie-kat alkalmazunk. Az Elfogadom gomb megnyomásával Ön hozzájárulását adja a cookie-k, alábbi linken elérhető tájékoztatóban foglaltak szerinti, kezeléséhez. Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben nem fogadja el, úgy a weboldal egyes funkciói nem lesznek használhatók.
Elfogadom
Nem fogadom el

Subaru XV

SUBARU BOXER motor

A SUBARU BOXER erőforrás hengerei egymáshoz képest 180 fokban helyezkednek el, ezért a motorblokk minden más erőforrásnál alacsonyabb és laposabb. Ennek következtében nemcsak a motor, hanem az egész autó tömegközéppontja is mélyebbre kerül, ráadásul a súlyelosztása is tökéletesebb. Ezeken túlmenően a dugattyúk egymással szemben mozognak, ami hatásosan kioltja a rezgéseket.

Szimmetrikus összkerékhajtás (AWD)

A SUBARU BOXER motorral összekapcsolt szimmetrikus összkerékhajtás minden pillanatban vonóerőt juttat mind a négy kerékre, így Ön bármilyen útviszonyok között uralni tudja az autót. Mivel az összkerékhajtás legfontosabb elemei egy vonalban helyezkednek el, a jármű két oldala között tökéletes az egyensúly, az alacsony tömegközéppont pedig a leggyorsabb manővereket is élvezetté varázsolja. Egy gyorsan reagáló autóval nem mellesleg könnyebben kerülheti el a veszélyes helyzeteket.

Lineartronic + aktív nyomatékelosztású AWD

A Lineartronic CVT fokozatmentes automata sebességváltóval a Subaru XV lendületesen gyorsul, mégis takarékosan működik. A Lineartronic váltó kiválóan együttműködik az aktív nyomatékelosztású AWD rendszerrel, amely alapesetben a nyomaték 60 százalékát az első, 40 százalékát pedig a hátsó kerekekre küldi. Ha menet közben változnának a körülmények, a rendszer erre azonnal reagál, és a szükség szerinti mértékben módosítja a nyomatékelosztást (50-50%-os mértékig), valamint a váltóáttételt.

 

Subaru Global Platform

 Subaru Globális Platform (SGP) az a padlólemez, amelyre a Subaru járművek következő generációja épül. Növeli az általános biztonságot és olyan szintre fejleszti a teljesítményt, amely csak egy Subaruban elérhető vezetői élményt tesz lehetővé. Ez a Subaru jövője — ami még több örömet és nyugalmat biztosít az utasoknak és a vezetőnek.

 

Hosszú élettartam

A motor lapos kialakítása kiemelkedő szilárdságot és kiegyensúlyozottságot biztosít, nem mellesleg kevésbé van kitéve a vibrációk káros hatásainak, mint egy hagyományos soros vagy V-elrendezésű erőforrás, így tartósabb és megbízhatóbb is azoknál.

 

Megnövelt stabilitás

A lapos és mélyre helyezett motorblokknak köszönhetően a jármű tömegközéppontja alacsonyra került, ami minden más konstrukciónál jobb egyensúlyt és kiváló irányváltási reakciót tesz lehetővé.

 

SUBARU e-BOXER

A Subaru XV 2.0i e-BOXER modellek Lineartronic sebességváltójába egy elektromos motor került beépítésre, amelynek a meghajtásáról egy nagy teljesítményű lítiumion akkumulátor gondoskodik. A vízszintes elrendezésű 2.0i Boxer erőforráshoz csatlakozó elektromos motor 30%-kal gyorsabb reagálást és lineárisabb gyorsítást biztosít. A Subaru e-BOXER rendszer a vezetési körülmények alapján állítja be a benzines erőforrás és az elektromos motor közötti teljesítmény-megosztási arányt.

 

Meghajtás visszajelzése a kijelzőn

A Subaru XV 2.0i e-BOXER modellek multifunkciós kijelzőjén figyelemmel kísérheti az aktuális energiaáramlást. A 0 károsanyag-kibocsátás és a csendes vezetés érdekében forgalmi dugóban araszoláskor vagy alacsony sebesség mellett az elektromos motor képes önállóan, tisztán elektromos hajtással is mozgatni a járművet. Közepes sebesség mellett a benzines erőforrás és az elektromos motor együtt dolgozik, ezzel biztosítva gyors gázreakciókat és gazdaságos üzemeltetést, míg nagyobb sebességű autózáskor a 2.0i Boxer motor hajtja a járművet és közben tölti az akkumulátort. Lassuláskor, fékezéskor a mozgási energia visszanyerésével a rendszer szintén tölti az akkumulátort, ami hozzájárul a minél gazdaságosabb üzemeltetéshez és a napjainkban egyre fontosabbá váló alacsony vagy akár 0 CO2 kibocsátáshoz

 

 

Ez is érdekelheti