Gyűrű alakú karosszéria-megerősítések
SRS légzsákok
A gyűrű alakú merevítő vázak hatékonyan erősítik az utascella tetejét, ajtóit, a tetőoszlopokat és a padlót. Ez a kialakítás hatásosan vezeti és nyeli el egy esetleges becsapódás energiáját, megvédve az utasokat a sérülésektől. A szerkezet növeli a karosszéria torziós merevségét, ugyanakkor megőrzi annak csekély tömegét.
Ha az Ön biztonsága a tét, a Subaru nem elégszik meg a hagyományos megoldásokkal. Frontális ütközés esetén a SUBARU BOXER erőforrás és a sebességváltó az utasok maximális védelme érdekében leválik és eltávolodik az utascellától.
Annak érdekében, hogy ütközés esetén az összes utas a lehető legnagyobb biztonságban legyen, a járműben az alapfelszereltség részeként 9 SRS légzsák található: vezetőoldali és utasoldali frontlégzsák, térdlégzsák a vezetőnél, üléspárna légzsák az első utasnál, középső légzsák az első utasok között, és 2 oldallégzsák, illetve 2 függönylégzsák.
Remek kilátás
Járműdinamikai vezérlőrendszer (VDC)
A Subaru globális padlólemeznek köszönhető alacsonyabb súlypont, a továbbfejlesztett futómű és a megnövelt szilárdság összességében olyan járművet eredményeznek, amely azonnal reagál, ha a baleset megelőzése érdekében hirtelen elkerülő manővert kell végrehajtani.
A magas üléspozíció, az első ajtók háromszögablakai és az ajtókra szerelt külső visszapillantó tükrök minimalizálják a holttereket, és azt a célt szolgálják, hogy a vezető jobban belássa az autó előtti és melletti területeket.
A járműdinamikai vezérlőrendszer érzékelők sokaságával figyeli és elemzi, hogy az autó a vezető által kijelölt íven halad-e. Ha a kerekek megcsúsznak, vagy a nagy sebesség miatt az autó sodródni kezd, a rendszer úgy módosítja az AWD rendszer nyomatékelosztását, az e-BOXER rendszer teljesítményét, valamint az egyes kerekekre jutó fékerőt, hogy a jármű a kijelölt íven maradjon.
Hátrameneti automatikus fékezés (RAB)
Távolsági fényszóró asszisztens (HBA)
LED kanyarlámpák
A hátsó lökhárítóban négy érzékelő figyeli a jármű mögötti akadályokat tolatás közben. Ha a rendszer ütközésveszélyt érzékel hátramenetben, előbb figyelmeztetéssel jelzi ezt, majd az ütközés megelőzése vagy a károk csökkentése érdekében működésbe hozza az automatikus fékezést.
A rendszer észleli a szemből érkező és elöl lévő járműveket, és ez alapján automatikusan kapcsol át távolsági fényszóróról tompítottra, illetve vissza. A HBA használatával a többi közlekedő zavarása nélkül, mindig a lehető legjobb láthatóságot élvezheti.
A LED-es kanyarlámpák segíthetnek megelőzni az éjszakai baleseteket kereszteződésekben. Balra vagy jobbra kanyarodva fényesen megvilágítják a haladási irányban lévő területet, segítve a gyalogosok és kerékpárosok korai észlelését.
Automatikus járműmegtartó rendszer (AVH)
Hátsó radarrendszer (SRVD)
Kanyarkövető fényszóró (SRH)
Az AVH helyben tartja a járművet, ha pl. piros lámpánál megáll, és leveszi a lábát a fékpedálról. Ha rálép a gázpedálra, az automatikus fékezés kiold, és máris folytathatja az útját.
Az SRVD (Subaru hátsó járműészlelő rendszer) radarok használatával figyelmezteti a vezetőt, ha sávváltáskor egy másik jármű van a holttérben, és akkor is jelez, ha tolatás közben keresztirányból egy másik jármű közeledik.
A LED fényszóró fénycsóvájának iránya a kormány elmozdításával változik, ezzel növelve a belátható területet és a biztonságot pl. kanyargós országúton közlekedve.